post@vantevo.no   +47 33 50 10 40

Payrest mobilbetaling

Payrest mobilbetaling
Fremtidens ordre og betalingsløsning på restaurant
Med Payrest kan du styrke merkevaren, holde oversikt over kundedata og la gjestene dine bestille og betale via en applikasjon som sparer dem – og dere – for tid.

På tide å tenke nytt

Det er utfordrende tider og vi må tenke nytt. Med Payrest mobilbetaling med på laget, så vil du kunne utnytte ditt potensiale til et maksimum. Med avstandsregler og smittevern, så er det innført mange restriksjoner som gjør at en restaurant ikke kan fylle opp alle bord eller la gjestene bestille i baren. Da er det viktig at de gjestene du har får en fantastisk service og at du får så høy omsetning som mulig. Med Payrest, så ligger de produktene du ønsker i en app. Du kan selv knytte utvalget til inne, ute, oppe etc. Det er helt opp til deg. Har du lik meny på alle lokasjonene, så kan du tilby hele menyen. Er det derimot forskjell på utvalget om du sitter her eller der, så kan du enkelt definere det i Payrest. Kundene velger hvor de sitter i appen, bestiller det de ønsker, utskrift av bestillingen kommer ut på ønsket sted og kunden kan betale via Visa/MasterCard/Vipps. Dagen etter er pengene på konto.

Payrest mobilbetaling
Payrest mobilbetaling oversikt
Med Payrest på laget, så er det stor sannsynlighet for at omsetning deres øker. Appen er svært brukervennlig og registrering unnagjort på et blunk. Hos oss slipper du dyre oppstartskostnader. Vi har en lav månedspris, lave gebyrer og det eneste du trenger å kjøpe er ønsket antall skrivere. Videoen under viser hvorfor du skal velge Payrest mobilbetaling. Alle priser står nederst på siden.
 

Spørsmål og svar:

Kan jeg bruke Payrest mobilbetaling i restaurant, eller fungerer det best til kun drikke?

Payrest mobilbetaling fungerer utmerket til restaurant. Er det en familie som kommer, så er det naturlig at en ved bordet tar bestillingen for alle i følge. Bestillingen blir skrevet ut der drikke og mat blir tilberedt og kundens bordplassering er tydelig på lappen som kommer ut. Gjestene kan legge til mere drikke underveis i måltidet ved å enkelt legge det til den åpne ordren som de har.

Hva med vennegjengen hvor alle skal betale hver for seg og sitter på samme bord. Det er heller ingen problem, hvis alle i følge bestiller mat, så har Payrest en innebygget funksjon som tolker bestillingen. Så i stedet for at det blir skrevet ut 4 forskjellige lapper på kjøkkenet til samme bord, så venter Payrest med å sende inn bestillingen inntil alle på samme bord har sendt inn sin bestilling. Den venter ikke for evig, men lenge nok til at alle får sendt inn uten at det tar for lang tid hvis en bruker lenger tid enn en annen. Selv om ordren nå har kommet samlet i baren og på kjøkkenet, så er det i appen splittet pr person. Ved betaling, så betaler alle for det de selv har bestilt.

Åpen ordre skriver dere, hva hvis de ikke har penger på kortet da? Når en kunde registrerer seg i Payrest, så samtykker de til at leverandøren kan forsøke å trekke beløpet i 5 dager. Dersom det fortsatt ikke er kommet inn, så vil du som driver få opplysninger slik at dere kan sende faktura. Det er også mulig å kreve betaling for hver bestilling, så gi oss beskjed om dette i forkant av oppsett.

Er en app god kundeservice?

Ja, det er det. Men, som driver, så må et slikt system planlegges. Det er ikke god kundeservice hvis man ikke leverer kvalitet i det tempo som kunden forventer. I stedet for å ha kanskje to servitører som går rundt å tar opp bestillinger, så får du kanskje nå 50 kunder som gjør den jobben på egenhand. Da kan det i perioder bli mange bestillinger på en gang og det er der forberedelsene må ligge. Hva vil servitørene våre tenke om dette? Selv om en løsning som Payrest kommer på plass, så trenger vi fortsatt gode servitører. Mat og drikke skal fortsatt serveres som før,  spørsmål og svar skal utveksles, smil skal gis og den gode atmosfæren skal fortsatt være der. Men hvordan løses tips? Nå kan man lese i aviser om kunder som har besøkt restauranter som bruker konkurrerende løsninger til Payrest. Der må du gi tips før du har fått mat eller drikke. Det resulterer i kunder som reagerer negativt eller som ikke gir tips i det hele tatt. Hos Payrest har vi åpne bord, så når man skal gjøre opp regningen og er fornøyd med både mat og service, så får gjesten mulighet til å gi tips. 

Må jeg bytte kassesystem for å bruke Payrest?

Nei, det må du ikke. Payrest mobilbetaling fungerer helt utmerket som et eget system helt uavhengig av ditt vanlige kassesystem. Enten, så kan du sende rapport på salg direkte til regnskapsfører eller, så kan du etteregistrere salgene i ditt eksisterende kassesystem for riktig lager. Dersom du er på jakt etter et kassesystem som snakker direkte med Payrest, så har vi en fullverdig integrasjon mot Shopbox. Da får du sømløs registrering av alle Payrest ordre direkte i kassesystemet.

Dette ser bra ut, men hva koster det?

Her har du prisen uten noe som helst skjulte gebyrer:

Oppstart: 0,-
Pr mnd: 1499,-
Gebyr Visa: 0,6%
Gebyr MasterCard: 0,7%
Gebyr Vipps: 1%
Payrest printer: 3400,- pr stk.

www.payrest.no

Ta kontakt

La oss holde dialogen i gang